3 módszer, ahogy a CRM rendszer segít sikerre vinni a cégedet

3 módszer, ahogy a CRM rendszer segít sikerre vinni a cégedet

Az alap CRM csomag kiszolgálja egy magyar kis- és középvállalat igényeit. Nem kell százezrekért vásárolni, az iSolutions-től havi párezer forintért megkapod a tökéletes eszközt a leendő ügyfeleid nyilvántartásához.

Rengeteg területen megkönnyíti a cégvezetők életét a CRM, de lássuk azt a hármat, ami biztos, hogy számodra is hasznos lehet:

  1. Integrálódik az e-mail fiókodba. Ha kapsz levelet egy érdeklődőtől, a CRM felismeri, és rögzíti, mint leendő ügyfél. Ez még nem minden! 1-től 5-ig csillagozhatod az ügyfeleidet, ezzel kialakítva egy fontossági sorrendet.
  2. A CRM-ben lévő feladatokat és ügyfeleket megoszthatod másokkal is, hogy közösen lássátok és kezeljétek a céges ügyeket.
  3. Beállíthatod, hogy például reggel nyolckor, e-mailen keresztül kapj egy Excel táblázatot, amiben összefoglalva látod a felvett feladatokat. 

Az a célunk, hogy a céges ügyviteli rendszered előrébb vigyen a siker felé. Szeretnél még többet megtudni a CRM rendszerek előnyeiről? Regisztrálj ingyenenes rendezvényünkre, ahol még több mindent elárulunk neked!

Tetszett, amit olvastál? Kommentelj!

Rólunk

Van egy történet három ácsról, akik egy hajó belsejében dolgoznak. Megkérdezik mindegyiket, hogy mit csinál, és nagyon különbözően válaszolnak. Az első azt feleli, hogy kalapálja a fát egész nap. A második azt feleli, hogy hajót épít. A harmadik pedig úgy felel, hogy segíti felfedezni a világ még ismeretlen vidékeit. A tevékenységük azonos, de a motivációjuk, a hozzáállásuk, ahogyan a munkájukat végzik, egészen különböző.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Faceoobon!