Egy rendszer, ami segít növelni az ügyfeleid számát

Egy rendszer, ami segít növelni az ügyfeleid számát

A céged fejlődése szempontjából létfontosságú, hogy folyamatosan új vevőket szerezz! Ez adja egy vállalkozás versenyképességét és a skálázható árbevétel-növekedést.

Ehhez azonban szükséged lesz egy olyan eszközre, ami lehetővé teszi, hogy egységesen láthasd a potenciális vevőidet. A jövendőbeli ügyfelek számontartására, rendszerbe foglalására valóak a CRM rendszerek. 

Sokan (tévesen) úgy gondolják, hogy a meglévő ügyfelek listázására szolgál a CRM, de szeretnénk hangsúlyozni: a CRM a jövendőbeli ügyfelekkel kapcsolatos információkat és feladatokat tárolja, az utóbbiakat pedig elvégzi.

Ha például egy érdeklődő azt mondja, hogy teljesen szimpatikus a terméked vagy szolgáltatásod, de térjetek vissza rá három hónap múlva, nem biztos, hogy a 90 nap leteltével eszedbe jut, hogy “hoppá, írni kéne K. Lajosnak egy üzenetet”. 

A CRM-nek adhatsz egy feladatot, ami a fenti esetben elküldi három hónap múlva a levelet, így nem csúszol le egy ígéretes megállapodásról sem.

Némely CRM arra is képes, hogy ha telefonon beszélsz egy ügyféllel, regisztrálja a hívást a rendszerben, így lekövethető, hogy milyen interakciók történtek a céged és az ügyfeleid között.

S mennyibe kerül mindez? Havi 3000 Ft-tól elérhető!

Jól hangzik, igaz? Regisztrálj ingyenes rendezvényünkre, ahol még jobban bevezetünk a CRM rendszerek világába!

Tetszett, amit olvastál? Kommentelj!

Rólunk

Van egy történet három ácsról, akik egy hajó belsejében dolgoznak. Megkérdezik mindegyiket, hogy mit csinál, és nagyon különbözően válaszolnak. Az első azt feleli, hogy kalapálja a fát egész nap. A második azt feleli, hogy hajót épít. A harmadik pedig úgy felel, hogy segíti felfedezni a világ még ismeretlen vidékeit. A tevékenységük azonos, de a motivációjuk, a hozzáállásuk, ahogyan a munkájukat végzik, egészen különböző.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Faceoobon!