Google? Jó lenne, csak félek tőle!

Még a ‘90-es években mondogatták, hogy a mobil hülyeség. Mi végtelenül hiszünk benne, hogy a cégek életében el fog jönni a pillanat, amikor MUSZÁJ lesz felhőbe vinniük az adataikat. Meg is tanítunk rá, hogy kell – már ha hagyod!

Olvassa a kormány, ellopják az amerikaiak a szerződéseimet, lesz egy csomó változás a cégemben, a munkatársaim nem akarják majd a dolgot, bonyolult… Hányszor hallottuk már ezeket! Ma már azok a cégek, ahol így indultunk elképzelni sem tudnák az életüket a felhő szolgáltatások nélkül! Vegyük át miért félnek az emberek a felhőtől, és miért nem kell!

1. A Google mindent elolvas …?

A Google biztos olvassa az adataimat! Sőt, az emberek tudják majd a Google keresőben keresni a mi értékes cégadatainkat, dokumentumainkat! A Google-ban tudok céges Felhőt vásárolni: tehát ez nem egy ingyenes szolgáltatás, ezért pénzt fizetek a Google-nak, van felhasználói szerződésem vele, tehát az adataim az enyémek kell, hogy maradjanak.

2. Már régóta használod, csak nem tudtál róla!

Ismertség szempontjából már bízunk a Google-ben a magánéletünk szempontjából, hiszen használjuk az ingyenes rendszereit és most döbbentek rá a cégvezetők egy pár éve, hogy mi lenne, ha ugyanolyan kulturáltan tudnám a fényképeimet tárolni, mint az otthoni fényképeimet. Vagy hogy ugyanúgy lenne egy közös naptáram a munkatársaimmal, mint a feleségemmel meg a gyerekemmel. Azok a naptárak 10-20-30 főig tökéletesen működnek. Eddig saját e-mail szervere sem volt a cégeknek, és mégis milyen jól megvoltak. De a felhőben erre is lehetőség van! Csodálatos!

3. Változások? Lesznek!

A következő probléma az szokott lenni, hogy a cégvezetőnek bele kell állnia ebbe a változásba. Némelyik cégvezető azt mondja, hogy nincs rá időm, vagy lehetőségem, de legtöbb azonnal megérti, hogy ez versenyelőnyt jelent a számára.

Gyorsítja a munkatársak munkavégzését, a jobb rendszereknek köszönhetően több pénzt termel a vállalkozásuk!

4. Komfortzóna? Ellenség!

A cégvezetők legnagyobb gondja általában ezekben a helyzetekben a munkatársaik komfortzónája. A komfortzónát ilyen konkrétan talán nem tudják megfogalmazni, de érzik és amikor látják az új módszereket, meg az eszközparkot, amivel ki tudjuk mozdítani őket az eddigi állapotból, megijednek. Félnek a változástól. Mindenki tudja, hogy ez a változás jó, de azért ha lehet “hadd dolgozzak úgy, mint tegnap.”

5. Segíteni fogunk

Meg kell tanulni működtetni a gépezetet. A gyereket először segítjük a kétkerekű biciklivel, de aztán belejön.Az ügyfeleinkkel is ez a helyzet. Három-hat hónapig erősen támogatjuk őket, de aztán megtalálják az útjukat a segítségünkkel.

A helpdeskes -support- kollégáink pedig minden esetben már az első néhány csengésre felveszik a telefont, és intézkednek, hogy minden a lehető legnagyobb rendben menjen.

Gyere velünk a felhőbe, és indulj el a jövőbe!

A következő rendezvényünkön minden fontos részletet elmondunk a Google szolgáltatásaival kapcsolatban. Itt tudsz jelentkezni.

Tetszett, amit olvastál? Kommentelj!

Rólunk

Van egy történet három ácsról, akik egy hajó belsejében dolgoznak. Megkérdezik mindegyiket, hogy mit csinál, és nagyon különbözően válaszolnak. Az első azt feleli, hogy kalapálja a fát egész nap. A második azt feleli, hogy hajót épít. A harmadik pedig úgy felel, hogy segíti felfedezni a világ még ismeretlen vidékeit. A tevékenységük azonos, de a motivációjuk, a hozzáállásuk, ahogyan a munkájukat végzik, egészen különböző.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Faceoobon!