Műtét a felhők között?
2019. február 20.
Válasz a big data kihívásaira
2019. február 26.

Google? Jó lenne, csak félek tőle!

Még a ‘90-es években mondogatták, hogy a mobil hülyeség. Mi végtelenül hiszünk benne, hogy a cégek életében el fog jönni a pillanat, amikor MUSZÁJ lesz felhőbe vinniük az adataikat. Meg is tanítunk rá, hogy kell – már ha hagyod!

Olvassa a kormány, ellopják az amerikaiak a szerződéseimet, lesz egy csomó változás a cégemben, a munkatársaim nem akarják majd a dolgot, bonyolult… Hányszor hallottuk már ezeket! Ma már azok a cégek, ahol így indultunk elképzelni sem tudnák az életüket a felhő szolgáltatások nélkül! Vegyük át miért félnek az emberek a felhőtől, és miért nem kell!

1. A Google mindent elolvas …?

A Google biztos olvassa az adataimat! Sőt, az emberek tudják majd a Google keresőben keresni a mi értékes cégadatainkat, dokumentumainkat! A Google-ban tudok céges Felhőt vásárolni: tehát ez nem egy ingyenes szolgáltatás, ezért pénzt fizetek a Google-nak, van felhasználói szerződésem vele, tehát az adataim az enyémek kell, hogy maradjanak.

2. Már régóta használod, csak nem tudtál róla!

Ismertség szempontjából már bízunk a Google-ben a magánéletünk szempontjából, hiszen használjuk az ingyenes rendszereit és most döbbentek rá a cégvezetők egy pár éve, hogy mi lenne, ha ugyanolyan kulturáltan tudnám a fényképeimet tárolni, mint az otthoni fényképeimet. Vagy hogy ugyanúgy lenne egy közös naptáram a munkatársaimmal, mint a feleségemmel meg a gyerekemmel. Azok a naptárak 10-20-30 főig tökéletesen működnek. Eddig saját e-mail szervere sem volt a cégeknek, és mégis milyen jól megvoltak. De a felhőben erre is lehetőség van! Csodálatos!

3. Változások? Lesznek!

A következő probléma az szokott lenni, hogy a cégvezetőnek bele kell állnia ebbe a változásba. Némelyik cégvezető azt mondja, hogy nincs rá időm, vagy lehetőségem, de legtöbb azonnal megérti, hogy ez versenyelőnyt jelent a számára.

Gyorsítja a munkatársak munkavégzését, a jobb rendszereknek köszönhetően több pénzt termel a vállalkozásuk!

4. Komfortzóna? Ellenség!

A cégvezetők legnagyobb gondja általában ezekben a helyzetekben a munkatársaik komfortzónája. A komfortzónát ilyen konkrétan talán nem tudják megfogalmazni, de érzik és amikor látják az új módszereket, meg az eszközparkot, amivel ki tudjuk mozdítani őket az eddigi állapotból, megijednek. Félnek a változástól. Mindenki tudja, hogy ez a változás jó, de azért ha lehet “hadd dolgozzak úgy, mint tegnap.”

5. Segíteni fogunk

Meg kell tanulni működtetni a gépezetet. A gyereket először segítjük a kétkerekű biciklivel, de aztán belejön.Az ügyfeleinkkel is ez a helyzet. Három-hat hónapig erősen támogatjuk őket, de aztán megtalálják az útjukat a segítségünkkel.

A helpdeskes -support- kollégáink pedig minden esetben már az első néhány csengésre felveszik a telefont, és intézkednek, hogy minden a lehető legnagyobb rendben menjen.

Gyere velünk a felhőbe, és indulj el a jövőbe!

A következő rendezvényünkön minden fontos részletet elmondunk a Google szolgáltatásaival kapcsolatban. Itt tudsz jelentkezni.


KAPCSOLAT