Miért van eleged az ügyfélszolgálatokból?

Miért van eleged az ügyfélszolgálatokból?

Te hány percet vagy hajlandó várni, mire eléred egy cég ügyfélszolgálatát? Normális az, ha órákon keresztül tárcsázzuk a számot, mire hajlandóak a vonal túlsó végén felemelni a kagylót? Tudjuk, hogy pontosan az ellenkezőjét szeretnéd: rövid várakozási időt, gyors segítséget.

Az informatikusok esetében is hasonlóak az igények, sajnos mégsem teljesülnek: nem veszik fel a telefont, elhúzódik a problémakezelés. Ez ellen küzdünk az iSolutions-nél. 

Pontosan két csörgés után felvesszük a telefont, függetlenül attól, hogy hány ügyfelünk van, vagy hány projekten dolgozunk az adott napon. Ha mégsem tudjuk felvenni, automatikusan kapunk róla egy e-mailes értesítést, és visszahívjuk az ügyfelet.

Az esetek 70%-ában nem gigászi problémákkal keresnek minket, hanem apróságok miatt, amik pár perc alatt megoldhatóak távsegítséggel. Fontosnak tartjuk, hogy ilyen könnyen orvosolható gondokra azonnal megoldást kínáljunk. 

Az ügyfélszolgálatunk úgy működik, mint amikor egy irodában odafordulunk az egyik munkatársunkhoz, hogy segítsen gyorsan. Nem kell napokat várni, mire odagurul a székével. Ezt a szolgáltatási szintet tartjuk elfogadhatónak, informatikusként ez a kötelességünk.

Unod az elérhetetlen ügyfélszolgálatokat? Keress minket bátran, és gyorsan megoldást keresünk informatikai problémádra!

Tetszett, amit olvastál? Kommentelj!

Rólunk

Van egy történet három ácsról, akik egy hajó belsejében dolgoznak. Megkérdezik mindegyiket, hogy mit csinál, és nagyon különbözően válaszolnak. Az első azt feleli, hogy kalapálja a fát egész nap. A második azt feleli, hogy hajót épít. A harmadik pedig úgy felel, hogy segíti felfedezni a világ még ismeretlen vidékeit. A tevékenységük azonos, de a motivációjuk, a hozzáállásuk, ahogyan a munkájukat végzik, egészen különböző.

Korábbi tartalmaink

Kövess minket Faceoobon!