Miért az iSolutions?

Lehetőséget adunk, hogy képes legyen cége vezetésére, márkája építésére, ügyfelei fejlesztésére koncentrálni úgy, hogy mi megteremtjük azt a nyugalmat, hogy a technológia a háttérben rendben van, nincs miért aggódnia.

Mint Informatikai Igazgatóknak felelősségünk, hogy képes legyen a vállalkozása versenyelőnyt szerezni a piacon és növelni az árbevételt, hatékonyabbá tenni a szervezetet és csökkenteni a költségeket, valamint kezelni a kockázatokat, és folyamatos üzletmenetet biztosítani.

Hiszünk abban, amit csinálunk. Tele vagyunk olyan emberekkel, akik hisznek a küldetésünkben és szeretnének valódi változást vinni a vállalkozások vezetőinek, munkatársainak életébe. Ez lehetőséget biztosít, hogy hosszútávú kölcsönös megelégedettségen alapuló kapcsolatot építsünk fel ügyfeleinkkel, beszállítóinkkal, munkatársainkkal.

A sikerünk három kulcsa

1. A mindennapokban is megéljük küldetésünket

Hogy versenyképessé tegyük a hazai kis- és középvállalatokat az informatika segítségével. Emellett a vezérlő értékeink sem csak a marketingesek által kitalált jól hangzó kifejezések. Ezeket minden munkatársunk ismeri és érti: hogy mit jelentenek ezek ügyfeleink számára, valamint a közös sikerünkhöz hogyan járulnak hozzá. Ezek a vezérlő értékek irányítják küldetésünket és mindennapi munkánkat:

Törődés

Érteni, hogy mi az, amit az ügyfél szeretne elérni, és segíteni neki még akkor is, ha nem tudja pontosan megfogalmazni.

Őszinteség a kapcsolatokban

Tegyük ki az asztalra, amit ki kell, ne söpörjük a problémát a szőnyeg alá.

Kölcsönös sikerben gondolkodni

Hosszútávon csak akkor gondolkodhatunk együtt, ha minden érintett fél nyer.

Megbízhatóság

Ha egyszer valamit megígértünk, megtartjuk. Ha probléma adódott, tájékoztatunk.

Kevesebből többet

Folyamatosan aknázzuk ki a hatékonyság minden morzsáját, hogy ügyfeleinket támogassuk.

Fejlődőképesség

Fejlődnek az ügyfelek, fejlődik a technológia, nekünk ebben mindkettő előtt kell járnunk.

Tudatosság

Álljunk meg, gondoljuk át, ha kell, változtassunk, mindig legyen visszacsatolás, mindig nézzünk magasabb nézőpontból is.

2. Túllépünk a technológián:

A kis és középvállalatokat legjobban értő embereket alkalmazzuk, akik feladata, hogy üzletben és ne informatikában gondolkodjanak, mikor átvezetik ügyfeleinket a technológia bonyolult, néha rögös útjain. Komolyan érdekel bennünket, hogy mik ügyfeleink legfőbb üzleti kihívásai, hogy képesek legyünk proaktívan megoldásokat szállítani számukra, mellyel kivívjuk elismerésüket és büszkeségüket a virtuális informatikai osztályukra.

3. Standard, költséghatékony megoldásokra törekszünk:

Az üzleti problémákra próbálunk rendszereket, szisztémákat, módszereket kialakítani, hogy képesek legyünk ezen megoldásokat már jelentős költséghatékonysággal megoldani ügyfeleinknél. Ezen megoldások sokszor termékekben, megoldásokban öltenek testet, melyeket folyamatosan fejlesztjük, és alkalmazzuk ügyfeleinknél.