Miért az iSolutions?

Lehetőséget adunk, hogy képes legyen cége vezetésére, márkája építésére, ügyfelei fejlesztésére koncentrálni úgy, hogy mi megteremtjük azt a nyugalmat, hogy a technológia a háttérben rendben van, nincs miért aggódnia.

Mint Informatikai Igazgatóknak felelősségünk, hogy képes legyen a vállalkozása versenyelőnyt szerezni a piacon és növelni az árbevételt, hatékonyabbá tenni a szervezetet és csökkenteni a költségeket, valamint kezelni a kockázatokat, és folyamatos üzletmenetet biztosítani.

Hiszünk abban, amit csinálunk. Tele vagyunk olyan emberekkel, akik hisznek a küldetésünkben és szeretnének valódi változást vinni a vállalkozások vezetőinek, munkatársainak életébe. Ez lehetőséget biztosít, hogy hosszútávú kölcsönös megelégedettségen alapuló kapcsolatot építsünk fel ügyfeleinkkel, beszállítóinkkal, munkatársainkkal.

A sikerünk 3 kulcsa:

1. A mindennapokban is megéljük küldetésünket

Hogy versenyképessé tegyük a hazai kis- és középvállalatokat az informatika segítségével. Emellett a vezérlő értékeink sem csak a marketingesek által kitalált jól hangzó kifejezések. Ezeket minden munkatársunk ismeri és érti: hogy mit jelentenek ezek ügyfeleink számára, valamint a közös sikerünkhöz hogyan járulnak hozzá. Ezek a vezérlő értékek irányítják küldetésünket és mindennapi munkánkat:

Törődés

Érteni, hogy mi az, amit az ügyfél szeretne elérni, és segíteni neki még akkor is, ha nem tudja pontosan megfogalmazni.

Őszinteség a kapcsolatokban

Tegyük ki az asztalra, amit ki kell, ne söpörjük a problémát a szőnyeg alá.

Kölcsönös sikerben gondolkodni

Hosszútávon csak akkor gondolkodhatunk együtt, ha minden érintett fél nyer.

Megbízhatóság

Ha egyszer valamit megígértünk, megtartjuk. Ha probléma adódott, tájékoztatunk.

Kevesebből többet

Folyamatosan aknázzuk ki a hatékonyság minden morzsáját, hogy ügyfeleinket támogassuk.

Fejlődőképesség

Fejlődnek az ügyfelek, fejlődik a technológia, nekünk ebben mindkettő előtt kell járnunk.

Tudatosság

Álljunk meg, gondoljuk át, ha kell, változtassunk, mindig legyen visszacsatolás, mindig nézzünk magasabb nézőpontból is.

2. Túllépünk a technológián:

A kis és középvállalatokat legjobban értő embereket alkalmazzuk, akik feladata, hogy üzletben és ne informatikában gondolkodjanak, mikor átvezetik ügyfeleinket a technológia bonyolult, néha rögös útjain. Komolyan érdekel bennünket, hogy mik ügyfeleink legfőbb üzleti kihívásai, hogy képesek legyünk proaktívan megoldásokat szállítani számukra, mellyel kivívjuk elismerésüket és büszkeségüket a virtuális informatikai osztályukra.

3. Standard, költséghatékony megoldásokra törekszünk:

Az üzleti problémákra próbálunk rendszereket, szisztémákat, módszereket kialakítani, hogy képesek legyünk ezen megoldásokat már jelentős költséghatékonysággal megoldani ügyfeleinknél. Ezen megoldások sokszor termékekben, megoldásokban öltenek testet, melyeket folyamatosan fejlesztjük, és alkalmazzuk ügyfeleinknél.

 
KAPCSOLAT