BASIC szolgáltatások

A magyar cégek többsége megérkezett a XXI. századba – már, ami az IT tárgyi felszereltségét illeti. Nincs is ezzel baj, hiszen korszerű gépek segítik munkájukat. A probléma inkább ott van, hogy ezek az egyébként modern, mindent kielégítő eszközök is képesek meghibásodni, vagy megfelelő szoftver nélkül lényegében nem érnek többet, mint egy kalapács.

Ha tehát cége informatikai rendszerének felépítésére komoly összeget fordított, miért ne várná el, hogy a működés legyen:

  • zökkenőmentes
  • biztonságos
  • profitot termelő

Mivel a társaságok jó része ma még az informatikára csak, mint szükséges rosszra tekint, nem számolnak azzal, hogy egy-egy rendszer leállás, adatlopás mekkora (a teljes rendszer kiépítéséhez viszonyítva nagyságrendekkel nagyobb!) kárt tud okozni.

Hogy ez ne történhessen meg, ezért dolgozunk.

Összeállítottunk egy csomagot, amelynek elemei mind azt szolgálják, hogy az Ön vállalkozásában az informatika zavartalanul működjön, azaz hozza a pénzt és ne vigye!


Ennek érdekében milyen szolgáltatásokat kínálunk?

 

 
SZERVER ÜZEMELTETÉS avagy SUPPORT

A szakzsargonunkban szerver supportnak, szerverműködtetésnek, szerverkarbantartásnak is nevezett szolgáltatás azoknak a cégeknek szól, ahol szerver/szerverek működnek.

Miért hasznos ez a szolgáltatás?

Egy hétköznapi példával hadd szemléltessük ezt! Az mindenki számára elfogadott, hogy a felső kategóriás autók is igénylik a szervizelést. Bármilyen menő kocsink is van, az olajcsere, a kopásnak kitett alkatrészek javítása, cseréje meghatározott időközönként elengedhetetlen. Enélkül az autó előbb kotyogni kezd, majd a legváratlanabb helyzetben megadja magát.

Nos, épp így van ez a hálózat szívét jelentő szerverrel is. Elavulhat, elromolhat, frissítésre szorul. Hogy ne történjen fennakadás ennek rendszeresen meg kell történnie.

Persze, lehet a „tűzoltást” választani, vagyis a szakembert csak akkor riadóztatni, amikor már órák óta áll a rendszer a szerver meghibásodása miatt, vagy akkor, ha az itt tárolt adatok elérhetetlenné váltak!

Ez is egy megoldás. De, érdemes utánaszámolni, vajon ez mekkora termeléskiesést okoz? Ha pedig a szerveren tárolt – akár bizalmas céges adatok – tűnnek el a semmibe, mekkora anyagi/erkölcsi kárral érdemes kalkulálnunk?

Amit mi kínálunk, az egészen más!

Proaktív karbantartásunk lényege, hogy mi még azelőtt avatkozunk be, mielőtt megtörténne a baj. Felügyeljük az adatok mentését, updateljük a programokat, hogy mindig a legfrissebb verzió fusson. Ez nem csak azért lényeges beavatkozás, mert így gyorsabb, zavartalanabb lesz a rendszer működése, és nem is csak azért, mert a szervereket gyártó vállalatok egy ideális felhasználót (akinél mindig a legfrissebb program fut) feltételezve gyártják le gépeiket, hanem mert a rendszerhibák kiküszöbölésével „betömködjük” a szoftverekben megbúvó biztonsági réseket, amelyeken keresztül lehetővé válik az adatlopás.

A folyamat jellemzően úgynevezett távoli asztali kapcsolattal valósul meg, vagyis szakemberünknek nem kell közvetlenül fizikailag a helyszínen tartózkodnia. Akad egy-két eset, ami közvetlen, manuális beavatkozást igényel, de ezeket egy-két gombnyomással, irányítottan Ön is elvégezheti.

Nem kell attól tartani, hogy napokra leállítjuk a rendszert! A szoftverkarbantartás (szervergépenként) 1-2 órát vesz igénybe, a frissítést pedig cégmérettől függően havi, illetve 2-3 havi gyakorisággal érdemes elvégezni.

Számoljon utána! Egy komoly szerverhiba miatti leállás, akár napokig is eltarthat, ami termelés kiesést, adott esetben az ügyfélkommunikáció – hogy stílszerűek legyünk – „kék halálát” jelenti. Ezzel szemben megfelelő üzemeltetés mellett a legkomolyabb hibák is többnyire 24 órán belül orvosolhatók.

Minél nagyobb egy szervezet, (vagyis minél több szervert működtet és azokon minél több szolgáltatás fut), annál nagyobb galibát okozhat egy meghibásodás.

Az iSolutions által supportált cégeknél ez nem fordulhat elő.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT avagy HELPDESK

Ami elromolhat, az el is romlik – mondja ki Murphy törvénye. És ezt sajnos, mi sem tudjuk cáfolni. A leggondosabb rendszerkarbantartás ellenére is előfordulnak hibák, amelyet Ön is szeretne mielőbb orvosolni. Sok esetben ezeknél nincs szükség komolyabb, hosszan tartó beavatkozásra, elég a „telefonos segítség”.

Talán Ön is rendelkezik olyan szakemberrel, aki „vészhelyzet esetén” hívható. Ám, mi történik akkor, ha a szaki nem érhető el, mert kéthetes szabadságra ment? Vagy éppenséggel elérhető, de problémánkra hosszabb idő elteltével sem ad választ?

Mit szólna ahhoz, ha olyan szolgáltatást kapna, ahol:

  • a rendszergazda munkaidőben mindig elérhető, akár e-mailen, akár telefonon - nincs várakozás, három csengetés után mindig felveszi a telefont
  • meghallgatják az Ön problémáját és nem bagatellizálják el azt
  • ismerik az Ön cégét, annak felépítését, anélkül, hogy minden alkalommal be kellene mutatnia a rendszert
  • egy kattintással, távolról belépnének a gépébe és a szakember navigációjával egyszerűen megoldják a problémát rövid időn belül (jellemzően egy órán belül) elhárítanák a meghibásodást
  • mindezt a vonal végén egy kellemes bariton hangú, az informatika területén sokat látott garantáltan minőségi rendszergazda tenné?
  • Jól hangzik? Ügyfeleink szerint is!
ÜGYELET avagy EMERGENCY

Vállalkozásában két-három műszakban üzemelnek a számítógépek? Még sincs olyan megbízható rendszergazdája, aki akár éjjel háromkor is riasztható lenne egy komolyabb hiba elhárítására?

Fontos, a hivatali munkaidőn túli ügyeletet nem része az alap helpdesk szolgáltatásunknak!

A legváratlanabb időben keletkező meghibásodások esetén ügyeleti szakembereink:

  • mindig felveszik a telefont
  • azonnal segítenek az akkut problémák megoldásában

Hívjon vagy írjon, hogy egy percig se álljon számítógépei meghibásodása miatt vállalkozása!
 
KAPCSOLAT